Voice Response

A well-designed IVR (Interactive Voice Response) system allows incoming callers, like clients, to access information straight away, without having to wait for available call center agents. But the voice that welcomes your callers should be professional, clear, pleasant and in line with your corporate identity.
At SOB we have an extensive database of experienced voice actors and voice-overs in all languages and we know exactly how to set the right tone and what the right audio formats are. It is not without reason that customers such as Vodafone/Ziggo have been relying on the expertise of the SOB team for years.

 

Een goed ontworpen IVR (Interactive Voice Response) systeem zorgt ervoor dat bellers, zoals klanten, niet meer hoeven te wachten totdat een callcenter medewerker beschikbaar is, waardoor ze sneller de informatie ontvangen die ze zoeken. Maar dan moet de stem die de beller verwelkomt wel professioneel, duidelijk, prettig én in lijn zijn met de corporate identity.
Bij SOB beschikken we over een zeer grote database met ervaren stemacteurs en voice-overs in alle talen en we weten exact  hoe de juiste toon gezet wordt, waaraan de teksten moeten voldoen om effectief te zijn en wat de juiste audioformaten zijn. Het is niet voor niets dat klanten als Vodafone/Ziggo al jaren vertrouwen op de expertise van het SOB-team.